Zij schakelen ons in omdat wij iets beter kunnen dan zijzelf of anderen, vanwege een gebrek aan tijd, kennis of capaciteit.
We maken gebruik van het bereik, de kennis of beschikbare tijd van de ander, omdat we daarmee van toegevoegde waarde zijn voor elkaar.
Zij werken met plezier voor Situatie Win omdat zij met veel verantwoordelijkheid en eigen inzicht dingen doen waar zij goed in zijn.
Een concept is een idee dat uit kan groeien tot een project. Een concept kan zo veel omvattend zijn dat het een volledig bedrijf wordt en een concept kan ontwikkeld worden voor een bestaand bedrijf.
Enkele concepten van Situatie Win zijn inmiddels op zichzelf opererende bedrijven geworden. Daarnaast leveren andere eigen concepten een bijdrage in het proces om voor opdrachtgevers nieuwe klanten of data te realiseren. Al deze concepten begonnen ooit als idee.
De betrokkenheid bij concepten van opdrachtgevers is divers en afhankelijk van de behoeften. Door de ervaring om eigen concepten van de grond af aan te ontwikkelen tot zelfstandige bedrijven is Situatie Win uitstekend in staat precies daar toegevoegde waarde te leveren waar het bij de opdrachtgever ontbreekt.
Een project is iets dat in uitvoering gebracht dient te worden. In 90% van alle projecten maakt web realisatie – het ontwikkelen van een website of applicatie – onderdeel uit van de werkzaamheden.
Situatie Win ontwikkelt zowel template websites in WordPress als op maat gemaakte websites en applicaties. Expertise is beschikbaar van het ontwerpen van een huisstijl en online omgeving tot het technisch ontwikkelen van de functionaliteiten.
Ook is Situatie Win betrokken in projecten waarbij specifieke administratieve, marketing of verkoop werkzaamheden verricht dienen te worden. Opzetten en beheren van samenwerkingsverbanden, opstellen van rapportages, etc. De betrokkenheid is flexibel inzetbaar, omdat de focus volledig ligt op het leveren van toegevoegde waarde.
Een campagne is een activiteit met een specifieke doelstelling. Iedere organisatie die bezig is met campagnes zou toegevoegde waarde in de vorm van kennis, tijd en ervaring moeten omarmen.
De kans op het realiseren van campagnedoelstellingen wordt gegarandeerd vergroot wanneer iedere activiteit of taak uitgevoerd wordt door iemand die daar gespecialiseerd in is. Betrokkenheid op of tot waar de toegevoegde waarde nodig.
Situatie Win is hoofdzakelijk voor opdrachtgevers bezig om doelstellingen te realiseren die te maken hebben met verkopen van producten of diensten, het werven van leads of het verrijken van klantdata. De diversiteit aan campagnes en type opdrachtgevers zorgen voor een waardig gesprekspartner aan de andere kant van uw tafel.